Motor 903
Po celou dobu výroby byly vozy s motory 903 cm3 vybavovány čtyřstupňovými převodovkami. Skříň převodovky má otvor pro startér umístěn "před motorem".
Motor 1050
Vozy s motory 1049 cm3 byly montovány s čtyř i pětistupňovými převodovkami. Převodovky modelu Mk II. (tj. r.v. 1977-1981) včetně provedení Sport-70HP byly pouze čtyřstupňové. Modely nejnovější Mk III. s tímto motorem dostávali převodovky podle druhu výbavy. Skříně obou převodovek (i čtyřstupňové) má otvor pro startér umístěn "za motorem".
Motor 1301
Modely Mk III. (po roce 1982) s motorem 1300 cm3 (Sport-75HP) měly převodovky výhradně pětistupňové. Startér je umístěn "za motorem". Tato převodovka je delší a nelze ji bez řezání nosníku karoserie do vozu namontovat.
Převodové poměry
903 | 903/1049 | 1049 | 1049 | 903 | 1049 | 1301 | 1301 | |
Sport | Fiorino | Special | Super | Sport | Diesel | |||
I. | 3,636 | 3,91 | 3,91 | 3,91 | 3,91 | 3,91 | 3,91 | |
II. | 2,055 | 2,055 | 2,055 | 2,055 | 2,055 | 2,055 | 2,055 | |
III. | 1,348 | 1,348 | 1,348 | 1,342 | 1,348 | 1,348 | 1,348 | |
IV. | 0,963 | 0,963 | 0,963 | 0,963 | 0,963 | 0,963 | 0,963 | |
V. | - | - | - | - | - | 0,831 | 0,831 | |
Z | 3,615 | 3,615 | 3,615 | 3,615 | 3,615 | 3,615 | 3,615 | |
stálý převod |
4,6921) 4,0712) |
4,071 | 4,071 4,462 |
4,4615 | 4,071 | 4,071 | 4,462 4,071 |
3,765 |
převod. poměr |
61/13 | 57/14 | 57/14 | 58/13 | 57/14 | 57/14 | ? | |
top gear ratio |
0,981) 0,962) |
0,96 | 0,96 | ? | 0,96 | 0,96 | 0,83 | ? |
2) ... od roku 1972